
În noiembrie (lună de campanie electorală), Antena 3 a câștigat 30.000 de telespectatori la nivel național și 12.000 în urban față de octombrie. Dar aceste creșteri n-au fost atât de mari pentru ca Antena 3 să revină pe poziția de lider al nișei de știri TV.
România TV a câștigat 17.000 de persoane pe național și 10.000 în urban, conservându-și avansul fragil față de Antena 3.
Digi24 a avut o medie de 40.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.), în creștere cu 3.000 față de luna precedentă. Ratingul este mai mare cu 1.000 de orășeni față de cel înregistrat de B1 TV. Diferența este în marja de eroare a sondajului, dar trebuie notat faptul că este prima lună în care Digi24 se instalează pe poziția a treia în urban a nișei de știri.
Audiențele B1 TV s-au menținut la același nivel ca în octombrie, având scăderi ușoare de câte 1.000 de persoane atât în urban și cât și pe național (toată ziua). B1 TV rămâne a treia televiziune de știri pe național, cu o medie 62.000 de persoane pe minut, înaintea Digi24 (50.000).
Realitatea TV a înregistrat creșteri notabile în ambele universuri: 5.000 pe național, respectiv 3.000 în urban, dar ratingul său în urban, 29.000 de persoane pe minut (toată ziua), este mult în urma competitorilor.
Cu siguranță, sondajele de audiență din decembrie, în care au loc alegerile parlamentare și pregătirile pentru un nou guvern, vor arăta creșteri de rating pe această nișă.
VEZI CÂTE DIFUZĂRI DE SPOTURI ELECTORALE AU COMANDAT PARTIDELE POLITICE ÎN CAMPANIE!