FacebookTwitterLinkedIn

Camelia Imbuzan, director de creație la Vitrina Advertising

Forbes: Ați avut clienți, în ultimul an, care v-au solicitat creație pentru machete publicitare exclusiv pentru print? Sunt mai mulți sau mai puțini decât, să zicem, în urmă cu trei ani?

Camelia Imbuzan: Am avut clienți care ne-au solicitat creație pentru machete publicitare exclusiv pentru print, vizând anumite segmente ale publicului-țintă care nu sunt în online – oameni mai în vârstă, locuitori din zone rurale, anumite categorii sociale etc. Ca număr în cifre absolute, nu am observat modificări importante în ultimii ani; a scăzut ponderea, datorită creșterii online-ului.

Forbes: Pe fondul dezvoltării rapide a comunicării digitale, considerați că reclama în print, în România, este o istorie care nu mai interesează pe nimeni?

Camelia Imbuzan: Reclama în print are în continuare un loc bine consolidat. În România, încă avem destul de mulți oameni în offline, iar publicitatea urmărește să ajungă și la ei. În timp ce publicitatea în printurile generaliste este în scădere, au devenit tot mai interesante pentru clienți publicațiile specializate, precum și presa locală, câtă mai este.

Vezi și opinia lui Liviu David (NEXT Advertising)