FacebookTwitterLinkedIn

Analizând activitățile sociale în mediul online, se constată că serviciile de mesagerie instantanee s-au bucurat de o creștere semnificativă în ultimii doi ani. E-mail-urile urmează același trend ca și până acum, fiind în continuare utilizate de 6 din 10 români.

„Este important de subliniat însă că rata de utilizare a mesajelor instant a depășit-o în a doua jumătate a lui  2019 pe cea a e-mail-urilor. Deci serviciile clasice de comunicare încep să piardă teren”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions.

Tinerii de 18-30 ani sunt cei care utilizează serviciile de mesagerie instantanee în procent de 82%. În cazul adulților de 31-45 ani, constatăm o rată de utilizare de 70%, în timp ce în cadrul categoriei de vârsta 46-65 de ani, procentul utilizatorilor este de 60%.

PUBLICITATEA PE TELEVIZIUNILE DE FILME ȘI SERIALE – ANUL 2019

Dacă privim de acestă dată spre categoriile de gen, constatăm că femeile sunt cele care utilizează în cel mai mare procent serviciile de mesagerie instantanee: 77% / vs / 63%, procent înregistrat în cazul bărbaților.

Bucureștenii conduc în clasamentul utilizatorilor, 8 din 10 alegând zilnic mesageria instant pentru a comunica. În cazul orașelor mari, mici și în rural, utilizatorii de mesagerie instant se regăsesc în procent de aproximativ 70%.

PUBLICITATEA BĂNCILOR PE TELEVIZIUNE – ANUL 2019

Informațiile sunt parte a celui de-al cincilea val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions în luna noiembrie 2019. Universul cercetării a fost reprezentat de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, rezidente în mediul urban și rural și utilizatoare de internet. Volumul eșantionului a fost de 1072 respondenți. Aceștia au fost selectați din panelul EXACT Business Solutions, care conține 50.000 de respondenți, chestionarul fiind administrat online.