FacebookTwitterLinkedIn

„Lux și discreție, tradiție și modernitate, cultură și modă, calitate și creativitate, eleganță și umor… Casa de modă pentru copii BONPOINT farmecă și iese în evidență prin originalitate. Un savoir-faire unic în lumea produselor de lux, știe cum se trăiește și cum se visează și împărtășește asta cu întreaga lume. Colecții complet inspirate, execuție precisă, magazine cu atmosferă familiară, vitrine minunat decorate, servicii pline de curtoazie… În toate se vede pasiunea pentru copii, pasiunea pentru calitate și pasiunea pentru frumos.” Marie-France Cohen, Fondator BONPOINT

LE COUP DE FOUDRE

Nu trebuie să ai un bebeluș pentru a fi fascinat de BONPOINT, celebrul brand francez de îmbrăcăminte pentru copii, căruia toate starurile din lume i-au trecut pragul din momentul în care au devenit părinți.

Jane Birkin, Victoria și David Becham, Beyoncé, Brad Pitt, Kate Moss, Angelina Jolie,  Michelle Obama sunt doar câteva dintre celebritățile ai căror copii au purtat  creațiile acestei mărci, fascinați  de calitatea desăvârșită a materialelor, de precizia milimetrică a tiparelor, de detaliile și broderiile handmade care înnobilează fiecare outfit.

Ca orice  poveste frumoasă, și povestea BONPOINT a început dintr-o mare iubire: cea dintre Marie-France Goutal și Bernard Cohen, dar și din pasiunea lor comună pentru frumos.

Marie-France Goutal, stilistă la acea vreme la Dior, a vrut să își îmbrace copiii după propriile gusturi, așa că, alături de una dintre surorile sale, a creat o linie de îmbrăcăminte pentru copii numită “Bonbon”.

Apoi, Marie-France l-a întâlnit pe Bernard Cohen, anticar faimos și proprietar al unui butic cu numele “The Point”. A fost dragoste la prima vedere, atât în plan profesional, cât și personal, iar din această iubire s-a născut la Paris, în 1975, BONPOINT casa de moda haute-couture, care de aproape 50 de ani creează ținute pentru copii, întruchipând eleganța pariziană, excelența și spiritul ludic al copilăriei.

Povestea BONPOINT continuă, iar în 1986 celebra creatoare de parfumuri Annick Goutal, sora Mariei-France, creează Eau de Bonpoint, parfumul pentru copii, care va deveni peste timp semnătura olfactivă a brandului. Și pentru că mamele s-au îndrăgostit iremediabil  de această aroma inconfundabilă, brandul dezvolta esența de parfum pentru doamnele care ii trec pragul.

Cu experiența și acel savoir-faire al unei adevarate case de modă, cu mai bine de 150 de boutiquri în toată lumea, BONPOINT rămâne casa franțuzească de modă pentru copii par excellence, inimitabilă în stilul ei echilibrat, universul poetic traversat de umor și magie, delicatețea subtilă, vitrinele inspirat decorate și atmosfera caldă cu care își întâmpină oaspeții în magazinele sale, inventând colecții de haine și încălțări încântătoare, pline de originalitate.

                             BONPOINT ÎN ROMÂNIA, TOT O POVESTE DE IUBIRE

Și dacă tot am vorbit de marea iubire dintre fondatorii brandului, putem spune fără doar si poate că și magazinul din București a apărut tot din dragoste: din dragostea  ownerului Diana Vlădescu față de rafinamentul franțuzesc și  creațiile desăvârșite ale BONPOINT.

“Când am devenit mamă, m-am îndrăgostit iremediabil de hainele BONPOINT. Păturile sau costumașele pentru bebeluși din cel mai delicat cașmir, body-uri cu gulerașe brodate manual, rochii din tafta, mătase sau organza; erau tot ce visasem când eram copil și niciodată nu mă puteam abține din a le cumpăra fetelor mele aceste minuni atunci când călătoream. Atmosfera familiară, poetică și rafinată a magazinelor lor de peste tot prin lume mă transpunea într-o lume fantastică cu zâne și prinți și îmi era imposibil să rezist tentației de a le căuta oriunde mă duceam. Și atunci, mi-a venit ideea: ce-ar fi să transpun și la București acest univers unic, să mă pot bucura de magia aceasta în fiecare zi?”, spune owner-ul francizei BONPOINT, Diana Vlădescu, care continuă:

“Aducerea francizei BONPOINT și deschiderea acestui magazin la București nu a pornit neapărat de la o idee de business, sensul clasic, deși a avut, desigur, la bază și un business plan. Însă iubirea față de acest brand, față de rafinamentul franțuzesc a reprezentat fundația pe care am clădit acest vis devenit realitate pentru mine, în care m-am implicat 100 %, cu pasiunea și ardoarea cu care începi o relație de iubire”.

Poate tocmai de aceea, povestea BONPOINT România este una de succes.

Magazinul din București împlinește anul acesta 10 ani de când și-a deschis porțile spre lumea poetică inconfundabilă a brandului.  

Deschis în 2013, pe Calea Dorobanți din București, BONPOINT a devenit în scurt timp un nume de referință pe piața brandurilor de lux din România și o destinație preferată a părinților și copiilor care adoră candoarea copilăriei, rafinamentul desăvârșit și chic-ul parizian .

“Fără să fac prea multe studii de piață, primul lucru care mi-a venit în minte când am decis să aduc această franciză a fost: este cineva care nu apreciază ideea de french chic, acest amestec subtil de eleganță discretă și farmec? Știam că româncele au mult bun gust, că sunt printre cele mai rafinate femei din lume și mi-am zis că un brand de talia BONPOINT nu are cum să nu își găsească locul pe piața noastră”, povestește  Diana Vlădescu.

“Aș vrea să le mulțumesc tuturor prietenilor BONPOINT, mari și mici, care au fost alături de noi în acești 10 ani, care ne-au ajutat și sprijinit să construim această frumoasă poveste în România. Fără suportul lor, fără dragostea lor pentru frumos, nimic nu ar fi fost posibil. Mă bucură mult să-i vad pe clienții mici ai magazinului, care au crescut sub ochii noștri în acești 10 ani, că se reîntorc cu plăcere la noi și că sunt încă fermecați de universul BONPOINT. Mă bucură mult acest lucru, pentru că  dorința mea a fost încă de la început să îi fac pe cei care ne trec pragul să se simtă ca acasă. Sper că am reușit”, spune zâmbind Diana Vlădescu.

După 10 ani, povestea BONPOINT merge mai departe în România.  

Casa cireșelor adorabile, atât de iubită de copii și părinți deopotrivă, știe dintotdeauna cum să-și  consolideze  bunul renume  bazându-se pe grație și bucurie. Și  abia așteaptă să farmece și să inspire alte și alte generații de copii și părinți.