FacebookTwitterLinkedIn

Inițial, acest flux online a fost disponibil doar pentru persoanele fizice și IMM-urile cu acționar unic. Acum facilitatea este deschisă și pentru companii și IMM-uri cu mai multi asociați

Înregistrarea online a clienților persoane fizice a avut o creștere de  630% de la an la an, iar creșterea onboardingului digital pentru IMM-uri a fost de 36% de la an la an.

Numărul de cereri de creditare a crescut cu 29% de la an la an, iar 39% dintre cererile persoanelor fizice sunt acum depuse online.

Banca a înregistrat un progres în programul de transformare digitală, cu creșteri substanțiale ale indicatorilor de performanță. Implementarea procedurii de onboarding online pentru clienții persoane fizice a condus la o creștere de șase ori a numărului de noi clienți care aleg această metodă comparativ cu anul trecut.

Noile dezvoltări digitale au fost realizate cu suportul FintechOS, care a implementat soluții precum onboarding digital pentru clienți persoane fizice și IMM-uri sau procesul de acordare online a creditelor. Banca a introdus soluții care răspund eficient nevoilor de banking, îmbunătățesc experiența utilizatorilor și au optimizat procesele interne ale băncii.

„Extinderea serviciului de onboarding online subliniază angajamentul nostru de a aduce inovație și accesibilitate pentru soluțiile bancare. Este un proiect care ne-a permis o transformare semnificativă a modului în care interacționăm cu clienții, oferind un proces simplificat și rapid de deschidere a conturilor, indiferent de complexitatea structurii acționariatului lor. Viteza și eficiența cu care am reușit să implementăm aceste schimbări ne-a ajutat să simplificăm procesele interne și să oferim rezultate palpabile în termeni de satisfacție a clienților, ceea ce a facilitat o creștere impresionantă în adopția serviciilor noastre digitale”, a declarat ConstantinMareș, Director General Adjunct al OTP Bank România, Divizia Digitală

Onboardingul 100% digital a determinat circa 40% dintre clienții persoane fizice să aleagă în mod constant să își deschidă cont în afara programului de lucru uzual, profitând de comoditatea și accesibilitatea acestor servicii oricând și de pe orice dispozitiv. De asemenea, aproape 40% din cererile de creditare din partea persoanelor fizice au fost înregistrate online.

„Băncile de astăzi trebuie să inoveze pentru a rămâne relevante și a prospera, dar cele mai multe sunt împiedicate de vechile sistemele insuficient de flexibile. Am dezvoltat platforma FintechOS pentru a permite instituțiilor să dezvolte produsele și ofertele digitale de care au nevoie, atunci când au nevoie de ele, fără a le perturba sistemele de bază sau fără a fi necesare investiții costisitoare”, a declarat Teo Blidarus, CEO and Co-Founder, FintechOS.

În cazul segmentului IMM, onboarding-ul online a cunoscut o creștere anuală de 36%, iar aproximativ 44% dintre noii clienți din acest segment aleg să inițieze procesul de onboarding în afara orelor de program ale sucursalelor băncii.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania