FacebookTwitterLinkedIn

Universitatea Româno-Americană, instituţie de învăţământ superior privată şi de utilitate publică, parte a sistemului naţional de învăţământ, a lansat la începutul lunii iunie un escape room virtual educațional, prin care îi sprijină pe viitorii studenți să își identifice înclinațiile vocaționale. 

Un escape room este un joc modern, care, de regulă, se derulează astfel: participanții (constituiți în echipe, de obicei) sunt încuiați într-o cameră din care trebuie să „evadeze”. În acest sens, jucătorii trebuie să găsească obiecte ascunse în încăpere, să își pună mintea la contribuție și să rezolve diverse enigme sau sarcini care conduc la evadare. 

SkillQuest, jocul virtual pe care Universitatea Româno-Americană îl pune la dispoziția tinerilor, plasează jucătorii direct în campus, acțiunea desfășurându-se în holul principal al Universității. În baza unei parole unice obținute prin găsirea indiciilor care le pot „debloca drumul către viitor”, aceștia vor accesa un chestionar interactiv ale cărui rezultate îi vor ajuta „să pornească într-o călătorie spre succes axată pe potențialul și vocația lor”, potrivit site-ului Universității Româno-Americane. 

Provocarea lansată tinerilor se desfășoară pe pagina dedicată admiterii, unde viitorii studenți au și posibilitatea de a programa o discuție cu un reprezentant al instituției în vederea unui ghidaj vocațional personalizat.

„Universitatea Româno-Americană pune în centrul întregii sale activități studentul, dezvoltarea integrată a acestuia, atât din punct de vedere educațional, cât și personal, iar acest lucru contribuie semnificativ la succesul absolvenților noștri. Lucrând îndeaproape cu studenții, conștientizăm cu ușurință că pentru accesarea unor experiențe educaționale folositoare este important ca aceștia să cunoască ce își doresc cu adevărat. În cadrul universității derulăm numeroase programe de autocunoaștere și dezvoltare personală, dar alegerea programelor de studii în mod conștient, de la bun început, în directă legătură cu abilitățile și interesele sale este foarte importantă pentru evoluția susținută a studentului, atât profesională cât și personală. Conceptul campaniei s-a aliniat la viziunea noastră, oferind posibilitatea viitorilor studenți de a se informa, iar nouă oportunitatea de a-i ghida și de a le oferi susținere în luarea unei decizii privind viitorul lor. De aceea, am îmbrățișat în mod natural conceptul creat de Cognition, transformând campania de promovare într-un act educațional cu o utilitate practică pentru tineri.”, explică Prof.univ.dr.habil. Costel Negricea, Rectorul Universității Româno-Americane.

Campania „Ieși din rând și începe-ți călătoria spre succes!” este concepută și derulată de Cognition, agenție digitală specializată în proiecte de comunicare cu și pentru Generația Z (segmentul de populație născut între 1995 și 2010), o generație nativ-digitală. 

Cognition s-a axat pe proiecte de comunicare din sfera educației încă din 2020, un an în care educația a migrat în mediul online din cauza restricțiilor impuse de pandemie.