
Hipermarketul este cel de-al doisprezecelea al lanţului de magazine, iar suprafaţa de vânzare este de 6.700 metri pătraţi şi are 32 de case de marcat.
Directorul Cora Ploiești, Cati Lolea, a spus cu ocazia inaugurării că magazinul din Ploieşti că acesta „propune o abordare diferită a comerțului de hipermarket prin oferirea de produse proaspete de excelentă calitate, mai ales a celor realizate în laboratoarele proprii precum panificație, carmangerie, gastronomie etc. De asemenea, atât eu cât și echipa mea suntem oricând la dispoziția clienților ploieșteni pentru sugestii și dorim să le transmitem acestora mesajul că într-adevăr, pe cora te poți baza.”
Reprezentanţii Cora spun că, la fel ca în cazul ultimelor investiții ale societății (cora Bacău, cora Șoseaua Alexandriei București și cora Brătianu din Constanța), cu certificate sau care urmează a primi certificate internaționale BREEAM de clădiri verzi, și la amenajarea cora Ploiești s-au folosit soluții tehnice prietenoase cu mediul. Printre acestea se numără şi sistemul inteligent BMS (Building Management System) prin care se consumă doar energia de care este nevoie, fără pierderi, deoarece BMS monitorizează și comandă instalațiile electrice, termice, de alimentare cu apă potabilă, preparare apă caldă menajeră, de ventilare și climatizare.
De asemenea, căldura recuperată din interiorul hipermarketului prin instalația de frig tehnologic nu este aruncată în exterior, ci preîncălzește de la 10 ̊C la 42 ̊ C apa caldă menajeră a hipermarketului. În timpul zilelor călduroase de vară, când instalația de frig lucrează la maxim, întreg necesarul de apă caldă pentru hipermarket se prepară în acest fel, fără a se folosi energie convențională.
Compresoarele de producere a frigului tehnologic în prima treaptă și condensatoarele sunt echipate cu convertizoare de frecvență care permit funcționarea în concordanță cu cerința reală de frig.
Sunt utilizate corpuri de iluminat cu surse LED care consumă cu 30% mai puțină electricitate decât sursele fluorescente sau cu halogeni pentru asigurarea aceluiași nivel de iluminare. Durata de viață a surselor LED este de 4-5 ori mai mare decât a surselor clasice.
Iluminatul zonei de vânzare este comandat pe patru zone cu patru aprinderi (25%/50%/75%/100%), permițând reducerea consumului în afara orelor de funcționare a magazinului.