
Pe primul loc în topul publicațiilor cu cele mai mari bugete de publicitate atrase de la bănci se află „Gazeta Sporturilor”, care a publicat 49 de inserții în valoare brută de 323.640 euro (rate card).
Pe locul secund s-a plasat un tabloid: „Click!”, cu 114 inserții și 267.640 euro (rate card). De abia pe locul trei se află o publicație din domeniul economic: „Ziarul Financiar”, care a inserat 92 de reclame, în valoare brută de 186.200 euro (rate card).
Acesta este urmat de un alt tabloid, „Liberatea”, care a atras un buget brut de 153.500 euro (rate card) pentru 51 de reclame.
Pe următoarele locuri în acest top se află: „Pro TV Magazin” (132.200 euro – rate card), „Pro Sport” (128.210 euro – rate card), „Esquire” (127/300 euro – rate card), „Capital” (96.905 euro), „Jurnalul Național” (92.950 euro – rate card) și „Evenimentul zilei” (78.950 euro – rate card).
Bugetul total brut de 1,58 milioane de euro al celor zece publicații, calculat la rate card de Alfa Cont, reprezintă 436 de reclame, adică 28,6% din totalul inserțiilor comandate de bănci în presa scrisă.
Află și care au fost băncile care au investit cele mai mari bugete in print.