
Membru al generației Y românești, Mihai reprezintă grupul „estperimentaliștilor”, al celor care exploatează creuzetul creativ est-european și construiește manifestări culturale de consum, de lifestyle inspirate de această zonă a lumii.
Își construiește echipe și grupuri sociale care „vând Estul” și nu are complexe de apartenență, ci dimpotrivă: creează plusvaloare celebrând lumea din care face parte și promovând-o cu pasiune.
În 2009, Mihai a înființat trupa „East Roots”, care îmbină Drum& Bass, Reggae, Ska și Dancehall cu pasaje de sitar și nai (asadar, rădăcini estice, românești interpretate și combinate global).
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania