
Reprezintă cohorta „no limits”, care construiește cu energie expertize diferite, pe care le intersectează în manieră proprie, cu creativitate
(în cazul Aidei, calități de actorie pentru transmiterea expertizei de gazdă în restaurantul familiei, calități de comunicare pentru promovarea business-urilor proprii sau construire de brand personal în Social Media și în „jungla chic bucureșteană” pentru halou de notorietate pentru afacerile proprii).
Pentru ei nu există profesii fixe, construcții liniare sau alegeri definitive. Își construiesc destine în care contează pasiunea, emoția, experimentul, povestea, întâlnirile providențiale, pe care le transformă în plusvaloare și profit.
Aida e actriță la Teatrul Municipal din Râmnicu Valcea, administrează împreună cu familia sa Agenția de bar Upsiders, Interbelic Cocktail Bar, restaurantul Manarola, face cursuri de visual merchandising, e „muză” de FB, pasionată de modă, de lifestyle hiperchic și… soție.
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania