FacebookTwitterLinkedIn

„Investiții totale în valoare de peste 10 milioane de lei în  modernizarea laboratoarelor companiei și retehnologizarea unor linii de producție ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar și să eficientizăm substanțial procesul de fabricație ”, a spus Mircea Turdean, Director General al Farmec  Cluj-Napoca.

Farmec a inaugurat în anul 2014 două magazine de brand în orașele Salonic și Katerini din Grecia, unde cei care apreciază cosmeticele Farmec pot regăsi o gamă variată de produse și pot beneficia de consiliere din partea specialiștilor.

Pentru anul 2015, Farmec își propune menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor ca în ultimii ani, îmbogățirea portofoliului de produse cu noi game și extinderea unor linii de produse deja existente.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.