
Pentru a pune bazele magazinului foto-video F64, care a împlinit, miercuri, 14 ani de la existență, cei doi antreprenori au investit aproape 50.000 euro.
Anul trecut, F64 a avut afaceri de circa 21 milioane euro, iar până la finele anului, Dana Becheru se așteaptă la o creștere de aproximativ 20%.
Despre piața în care activează, antreprenoarea susține că este atractivă. „ Pentru a avea succes trebuie să te adaptezi, pentru că dacă nu te schimbi odată cu piața, rămâi în urmă”, explică ea.
Cel mai bun sfat pe care l-a primit vreodată a venit din partea unui client şi a fost să deschidă, în 2012, cafeneaua din magazinul de pe Bulevardul Unirii, care are aproximativ 1.300 de metri pătrați.
„Într-o zi, un client i-a spus lui Marian că dacă tot bate atât de multă cale până la magazin, i-ar plăcea foarte mult să și rămână să bea o cafea, eventual să se întâlnească cu prietenii și să vorbească despre subiectele care îi pasionează”, povestește Dana Becheru.
Cea mai bună perioadă din punct de vedere financiar pentru F64 este de Black Friday când, practic, sunt de trei ori mai mulți clienți decât în mod normal, numărul acestora ajungând la 10.000 atât în online cât și în offline.
„De Black Friday crește exponențial vânzarea. Mai exact vindem într-o zi cât într-o lună și ținem deschis timp de 3 zile”, spune Dana Becheru.
În prezent, F64 își desfășoară activitatea în trei sedii.