
„Oamenii vor ca banca să îi susţină, să îi ajute să îşi pună în aplicare planurile. Peste 70% dintre clienţii băncilor îşi doresc o relaţie personalizată cu banca. Adică, îşi doresc să fie ascultaţi, înţeleşi şi trataţi individual, cu particularităţile, dorinţele şi planurile lor specifice. În spatele fiecărui CNP este de fapt omul, clientul nostru”, spune Aura Toma, Director Executiv Marketing şi Comunicare în cadrul Bancpost.
Conform spuselor sale, noul slogan Bancpost: „ Banca ta. Şi a ta. Şi a ta.” sintetizează orientarea către fiecare client şi reflectă o manieră personalizată de interacţiune cu acesta.
Campania de imagine este comunicată prin intermediul principalelor staţii TV, panotaj stradal, reviste şi ziare centrale, precum şi în mediul online.
“În spatele fiecărui CNP este de fapt omul, clientul nostru”, Aura Toma, Bancpost.
Bancpost a înregistrat un profit net de 34,6 milioane lei în primul semestru (S1) din 2015, în creștere cu 37% față de aceeași perioadă a anului trecut.