
Centrul comercial va avea o suprafață închiriabilă de aproximativ 29.000 de metri pătrați, dispusă pe două niveluri.
„Am investit peste 40 de milioane de euro în acest centru comercial, care va redesena peisajul local de retail și divertisment. Know how-ul acumulat din întreaga noastră rețea de mall-uri ne arată că vizitatorii vor acum o experiență care să depășească nivelul de shopping. Oamenii caută modalități diverse de a-și petrece timpul liber împreună cu familia, prietenii, apropiații, vor să experimenteze meniuri diverse, astfel că, în Shopping City Satu Mare, vor descoperi un mix complex, între magazine, restaurante și cinema”, declară Lavinia Finta, Center Manager, Shopping City Satu Mare.
Dintre cele 90 de branduri ce urmează să fie deschise, unele vor fi prezente pentru prima oară în regiune.
Printre brandurile pe care centrul comercial le va găzdui se regăsesc Carrefour, New Yorker, LC Waikiki, Douglas, Orsay, CCC, Kenvelo, Office Shoes, Smyk, Noriel, Hervis, Intersport, Altex, Pepco, Kendra, Splendor, KFC, Animax, dm sau BSB.
Shopping City Satu Mare va găzdui primul hypermarket Carrefour din oraș, cu o suprafață totală de 10.000 de metri pătrați și cu peste 1.000 de locuri de parcare.
Proiectul Shopping City Satu Mare va găzdui o nouă premieră pentru România, sub forma unei soluții de conectare a terasei exterioare cu zona de promenadă și Centrul Vechi al orașului, printr-o pasarelă peste râul Someș.