FacebookTwitterLinkedIn

Ce decizii de business a luat compania dvs de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

În producția publicitară nu este necesar să intre clienții în sediile noastre în nicio etapă a derulării contractului, de aceea am încurajat clienții să utilizeze e-mail-ul pentru a solicita oferte, să semnăm contractele la distanță, să plătească online pe baza documentelor fiscale în formă electronică, să ne transmită brief-urile prin e-mail.

Noi transmitem documente de „bun de tipar” în formă digitală, transmitem prin curier livrabilele.

Experiența acumulată în construirea de identitate vizuală și în promovarea online ne permite să ne ajutăm clienții să se apropie de consumatorii finali într-un mod sigur, virtual, care să compenseze lipsa impactului promovării indoor și outdoor generată de traficul scăzut și lipsa evenimentelor. Vom acorda o atenție sporită acestui segment și în această perioadă. Îi sfătuim pe clienții noștri care nu pot livra mărfuri sau servicii în această perioadă să se concentreze pe promovare online de tip brand awareness. .

Care sunt măsurile pe care compania dvs le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

În primul rând, personalul care poate desfășura activitatea de la distanță a trecut la lucrul remote. Telefoanele și internetul funcționează foarte bine, noi suntem obișnuiți cu utilizarea documentelor colaborative și a platformelor de lucru online, deci nu am întâmpinat dificultăți.

Am comunicat intern un protocol de igienă, conform recomandărilor specialiștilor în prevenția bolilor, respectiv o procedură specială de gestionare a ambalării și predării coletelor cu marfă către transportatori.

Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioada de timp pentru atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați.

Deja au fost luate o serie de măsuri de susținere a angajatorilor și a persoanelor afectate cel mai puternic de impactul COVID-19. Măsurile de siguranță a sănătății trebuie în continuare să aibă ca țintă și evitarea unei crize economice.

Organizatorii de evenimente sunt clienți importanți ai firmelor de producție publicitară, iar, pe lângă pierderile lor imediate, vor exista și diminuări ale veniturilor din organizarea evenimentelor de după încetarea restricțiilor privind adunările publice, pe fondul scăderii veniturilor publicului acestora. Măsurile de susținere ale acestor firme, care aduc venituri importante la bugetul de stat, trebuie să acționeze și pe termen mediu, pentru a le permite redresarea. Impactul se va resimți și în sectoarele adiacente, precum transportul, producția publicitară și altele.

Nu putem cere derogări nenumărate de la plata taxelor și impozitelor fiindcă nu sunt fezabile pentru a fi susținute de bugetul de stat. Dar putem solicita analiză profundă și discernământ pentru elaborarea de măsuri ce asigură parcurgerea cât mai lină a recesiunii.

Care sunt scenariile posibile pe care le vedeti pentru business-ul dvs daca epidemia continua si/sau ia amploare? Dar pentru intreaga economie romaneasca?

Vom orienta resursele pe perioada epidemiei în special spre campaniile online ale clienților noștri, apoi vom încerca să oferim valoare adăugată mărfurilor pentru care există ofertă de piață foarte competitivă.

Vom construi pachete de promovare ieftine pentru IMM-uri, pentru că recesiunea îndeamnă la tăierea cheltuielilor de marketing și promovare, dar înseamnă și competiție mai acerbă. Există strategii de comunicare penetrante și pentru perioade de criză, mesaje la care consumatorii sunt mai sensibili în această perioadă, iar toate acestea în continuare au nevoie de creație și producție publicitară pentru a fi comunicate.

Sfatul nostru, adresat în special antreprenorilor și departamentelor de marketing, este să își aloce un pic mai mult timp selectării furnizorilor în perioada următoare, iar selecția să se facă mai degrabă pe criterii de calitate decât de preț. De exemplu, un mesaj de impact sau o grafică ce are ecou într-o emoție, realizate de profesioniști vor crea o reclamă care își poate amortiza costul. O campanie online setată de către specialiști va converti în clienți bugetul cheltuit. Pe când falsele economii se transformă în capcane pentru analizele făcute superficial și conduc la lipsa rezultatelor.

Cum credeti ca ati putea ajuta comunitatea – sociala si/sau de business?

Dorim să ajutăm antreprenorii care au energia de a lupta cu recesiunea să creeze și să materializeze campanii de promovare eficiente, și le vom pune la dispoziție experiența noastră în acest sens, prin serviciile pe care le oferim.

Pentru că suntem specializați pe personalizare de obiecte prin tehnica UV, vom organiza un workshop online, gratuit, pentru a instrui persoanele care doresc să înceapă să vândă online în mod profesionist, fără a avea cunoștințe de grafică sau de producție publicitară, cu un buget minim și imediat. Este o activitate care se poate desfășura de acasă, potrivită atâta vreme cât transportul mărfurilor nu este bloca.Deschiderea către acest canal de vânzare pentru cei care încă nu-l folosesc poate însemna susținerea activității comerciale.