
Această inovaţie a fost anunţată cu prilejul lansării noului catalog IKEA 2014, iar astfel utilizatorii pot vedea cum ar arăta peste 100 de produse din catalog în propria casă. În plus, utilizatorii vor găsi mai multe idei pentru decorarea și amenajarea locuinței, vor vedea camere din unghiuri diferite, vor crea liste de cumpărături și vor fi la curent cu toate noutățile din magazin. Aplicația permite și verificarea informațiilor despre produse și a existenței acestora în stoc și este disponibilă gratuit în Google Play și App Store, iar în România putea fi folosită începând cu 15 august.
Noul Catalog IKEA are 324 de pagini de inspirație și idei, iar tema din acest an este „Bucură-te de fiecare moment petrecut acasă”.
„Anul acesta, ne concentrăm pe ce contează cel mai mult acasă – timpul petrecut împreună. Studiile din toată lumea arată că oamenii sunt tot mai stresați de faptul că nu mai au timp pentru ei, pentru casă și pentru cei dragi, că nu mai au timp să prețuiască bucuriile simple de zi cu zi de acasă. Tocmai de aceea, Catalogul IKEA 2014 oferă soluții accesibile și ingenioase pentru momentele petrecute împreună cu cei dragi – copii, soți, părinți, frați, surori, iubiți, prieteni sau chiar animalul de companie. Fie că gătim, citim, urmărim un film sau desenăm cu cei mici, mai puțin contează ce anume facem acasă. Important este că suntem cu toții împreună, chiar dacă uneori doar stăm întinși pe canapea și nu facem nimic” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.
Noul Catalog include 324 de pagini de inspirație și idei. Tema Catalogului de anul acesta este „Bucură-te de fiecare moment petrecut acasă”. Prețurile menționate în Catalog includ TVA, sunt maxime și sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2013 până la 25 august 2014, mai precizează reprezentanţii companiei.
”În acest an, am reușit să menținem prețurile la același nivel de anul trecut și ne bucurăm că am reușit chiar să scădem prețurile câtorva produse din catalog”, a subliniat Daniela Stoican.
La nivel mondial, Catalogul IKEA 2014 a fost tipărit în 210 milioane de exemplare, distribuite în 44 de ţări și 30 de limbi.
În România, începând de pe 19 august noul Catalog va fi disponibil şi în format digital pe site-ul companiei, iar în perioada 19 august – 8 septembrie, Catalogul în forma sa tipărită va fi distribuit în Bucureşti, Ploieşti şi în împrejurimi.