
Cu ajutorul acesteia, pasagerii pot face rezervări, adăuga servicii, verifica rezervările sau orarul de zboruri al Wizz Air direct de pe telefonul mobil. În acest moment, aplicația este disponibilă utilizatorilor de iPhone și iPad, urmând ca în luna iunie să fie disponibilă și pe smartphone-urile care folosesc sistemul de operare Android.
Află care sunt cele mai sigure companii aeriene.
Potrivit reprezentanților companiei, aplicația a fost descărcată de 30.000 de persoane începând cu luna decembrie – o variantă inițială a acesteia este pe piață de la finalul anului trecut. Wizz și-a motivat decizia de a lansa acest serviciu pe telefoanele care folosesc iOS, sistemul de operare al Apple prin faptul că circa 60% dintre clienții care navighează pe site de pe telefonul mobil dețin un dispozitiv iPhone.
Totodată, pentru a realiza o rezervare prin intermediul aplicației, un client Wizz Air trebuie să fie membru Wizz Discount Club – accesul în acest club se poate face în momentul accesării acesteia.
Wizz Air a transportat în 2012 circa 12 milioane de pasageri la nivel regional, pentru acest an reprezentanții companiei estimând un număr de 13,8 milioane de pasageri. Compania operează 250 de rute în 84 de destinații din 30 de țări.