FacebookTwitterLinkedIn

Atunci când pasiunea și jobul se împletesc, nu ai cum să nu ai succes, iar recunoașterea să nu vină de la sine. Andra Pascu (27 de ani) a cochetat cu ideea de diplomație, însă viața a adus-o în ipostaza de a deveni o ambasadoare a călătoriilor. Îmbină cu success comunicarea și turismul și pare neobosită atunci când vorbește despre afacerea pe care a construit-o împreună cu soțul ei, Răzvan Pascu–  agenția Travel Communication.

Vezi cine sunt ceilalți membri ai generației 2015 Forbes “30 sub 30”

„Mai degrabă comunicarea m-a ales pe mine. Pasiunea pentru comunicare a început să prindă contur pe când lucram pentru biroul de la București al United Nations Development Program, în cadrul departamentului de comunicare. Alături de un om căruia și astăzi îi port o recunoștință profundă, scriitoarea Alexandra Ares, am învățat ce înseamnă comunicarea”, povestește ea. „Cred că cele mai bune lucruri în viață sunt cele pe care nu ți le planifici”, explică ea.

Despre cea de-a doua componentă a businessului spune că este, de fapt, mai mult „o pasiune de famile”, fiind domeniul de consultanță al lui Răzvan. Au constatat că erau foarte puține companii de comunicare care înțelegeau cu adevărat domeniul turismului așa că „în 2012, am decis să îmbinăm pasiunea mea pentru comunicare cu pasiunea lui pentru turism, am renunțat la jobul meu de Business Support Manager la Carrefour și așa s-a născut compania de PR, marketing și evenimente Travel Communication Romania”, explică Andra Pascu, membră a generației 30 sub 30.

Au început să lucreze cu nume mari din turism, dar cu timpul au reușit să își diversifice portofoliul de clienți și acoperă mai multe industrii de la banking și farma la transport. Implicată în tot ceea ce face, organizată și cu multe nopți albe la activ, așa a reușit să crească afacerea. Astfel, compania a ajuns la o cifră de afaceri de peste 100.000 de euro.

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

„Avantajul nostru este că încă am rămas o agenție cu adevărat creativă și că suntem foarte dedicați clienților noștri, și acesta este motivul pentru care niciun client care a lucrat cu noi nu a renunțat până acum la colaborarea cu noi, indiferent dacă vorbim de contracte de lungă durată sau de colaborări punctuale”, precizează ea. Lucrează cu clienți cu care reușesc să fie pe aceeași lungime de undă. „Ne mândrim că avem clienți care își asumă anumite riscuri și acceptă propunerile noastre inovatoare de evenimente, cu elemente care să îi scoată din aria lor de confort”, mai spune Andra Pascu.

Pe viitor, dorește să extindă serviciile companiei în afara granițelor României, în plus dorește să se axeze mai mult pe partea de consultanță, dar și de organizare de evenimente corporate.

Andra Pascu, 27 de ani

Travel Communication Romania
Communication & Events Manager

Cu un business aflat intersecția comunicării cu turismul, Andra Pascu a reușit, împreună cu soțul ei, să pună bazele unei afaceri care acum are toate șansele să depășească granițele țării. Și nu sunt singuri, mai au încă trei persoane angajate în deocamdată micuța companie.

GALERIE FOTO: PREMIANȚII GALEI FORBES 30 SUB 30