
Pentru a ajunge în această poziție, Camelia Ene a parcurs toți pașii necesari, activitatea sa în companie începând în urmă cu aproximativ 12 ani. Mai exact, în martie 2007, Camelia Ene a intrat în echipa MOL, iar din anul 2010 a devenit coordonator al departamentului de marketing.
Din mai 2013 a urcat pe poziția de Head of Retail, fiind responsabilă de coordonarea activității celor peste 200 de benzinării ale rețelei MOL România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața petrolieră locală. Între 2000 și 2007, Camelia Ene a ocupat diferite poziții în FMCG, acumulând expertiză în vânzări și relații comerciale.
Vezi aici lista completa a celor mai influente femei din România
Ea a studiat economie la Universitatea Româno-Americană din București și Thunderbird School of Global Management (Glendale, SUA). În prezent, MOL a ajuns în România la o reţea de 218 benzinării și face parte din careul de ași al companiilor de pe piața petrolieră locală.