FacebookTwitterLinkedIn

Lanţul belgian de supermarketuri Mega Image a încheiat 2014 cu 410 magazine, după un an în care a continuat să mizeze pe expansiune şi şi-a adăugat în portofoliu încă 114 magazine faţă de câte avea la finele anului 2013. În ultimii doi ani, creşterea numărului de magazine a fost una rapidă, de la 192 de unităţi în 2013 la peste 400 în 2014, cu o prezenţă semnificativă în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte, dar şi în alte oraşe din ţară.

Mai mult, în ultima săptămână din 2014, retailerul belgian a inaugurat un nou magazin într-un loc emblemă pentru Capitală – magazinul Eva de pe Bulevardul Magheru. În plus, tranzacţia anului în retail a fost realizată tot de Mega Image care a preluat 19 magazine ale Angst. Acţionarii Angst au anunţat, în mai 2014, retragerea magazinelor companiei din franciza Express a Carrefour.

De altfel, Capitala rămâne fieful celor de la Mega Image, aici concentrându-se aproape jumătate din numărul total de supermarketuri. Astfel, reţeaua retailerului cuprinde mărcile Mega Image (200 de unităţi), Shop&Go (208 unităţi), AB Cool Food (o unitate) şi Mega Drive (o unitate). „În 2015, vom continua să ne extindem reţeaua noastră de magazine pornind de la angajamentul de a fi aproape de clienţii noştri, dar vor continua şi investiţiile în proiecte care aduc beneficii directe oamenilor şi comunităţilor”, a declarat Xavier Piesvaux, director general Mega Image România.

Dinamismul Mega Image nu se traduce numai prin expansiune. Retailerul a inaugurat la sfârşitul anului trecut şi un concept corner specializat în vinuri în cadrul supermarketului din Bucureşti Mall – Wine Gallery – şi a dezvoltat, în parteneriat cu eMag, proiectul de comerţ online, „Supermarket la tine acasă”.

Anul 2015 va fi însă unul în care Mega Image va avea de luptat pentru păstrarea supremaţiei într-o piaţă estimată la 9 miliarde de euro. Din urmă vine puternic lanţul Profi care doreşte dublarea numărului de magazine în următorii doi ani – de la 275, cu câte a încheiat 2014, la 500.