FacebookTwitterLinkedIn

,,Inovația este în ADN-ul de valori al Softwin și Intuitext, fapt care se observă atât prin produsele, dar și comunitățile noastre. Inovația, în cazul acesta, este mai mult decât un joc între prezent și viitor, implică o conexiune emoțională, de suflet.  Comunitățile Intuitext sunt construite pe viziunea 360⁰ asupra educației: părinte-elev-profesor, pentru a pune bazele unei educații de calitate, rotunde, armonioase”, explică Anca Ghinea, Creative Advertising Manager Intuitext, divizia educațională a Softwin.

In 2003 a apărut, printr-o inițiativă creativă, didactic.ro – cancelaria națională, unică în lume, cu peste un milion de vizitatori pe lună. Anul acesta, pe site s-a lansat și campania: ‘Cu drag, profesorului meu’,,Acesta este modul nostru de a spune MULTUMESC  ‘cadrelor didactice de aur’, de ieri și de astăzi. Ei ne-au învățat, ne-au fost alături, ne-au deschis drumuri, ne-au format ca oameni și ca profesioniști. Pentru toate acestea le datorăm respect“, adaugă Anca Ghinea.

,,Pentru a crește baza de copii ‘olimpiabili’ la matematică, a apărut și proiectul: Concursul Gazeta Matematicăși ViitoriOlimpici.ro, iar analiza facută pe elevii de clase mici care au participat la VO arată o creștere clară a nivelului lor”, a mai spus Ghinea.

Aflați mai multe despre inovație în ediția specială The Innovation Issue, pe care Forbes România o lansează în data de 27 mai, împreună cu Innovation Summit