
Nikolai Beckers, CEO Telekom România
1. SPRIJIN PENTRU INOVAȚIE
Pentru mine, inovaţia este de fapt o stare de spirit care merge dincolo de produse şi servicii, până la reinventarea proceselor de business şi a modelelor operaţionale. La Telekom, inovaţia este parte din abordarea noastră strategică. Astfel, încurajăm inovaţia ca element cheie în planurile de dezvoltare ale companiei. Îmi place să intru în contact cu oameni entuziaşti, care sunt dispuşi să îşi împărtăşească ideile, şi îi încurajez în acest sens ori de câte ori am ocazia, pentru că am convingerea că rolul unui lider este și acela de a construi o cultură a inovaţiei şi de a susţine gândirea inovatoare în interiorul organizaţiei, pentru a crea noi oportunităţi de business.
2. NEVOIA DE INOVAȚIE
Inovaţia este cea mai importantă modalitate prin care companiile pot accelera ritmul schimbării în mediul de afaceri actual. Dacă nu inovează, nicio companie nu mai poate să reziste pe piaţă sau să se diferențieze. Cred că inovaţia înseamnă să îţi lărgeşti orizontul, să încerci să anticipezi nevoile clienţilor şi să le oferi acestora produse şi servicii într-un mod care să-i încânte.
După cum spuneam mai devreme, industria telecom este una dintre cele mai dinamice, cu o evoluție uimitoare în intervale de timp scurte.
VEZI AICI RĂSPUNSURILE CELOR MAI IMPORTANȚI ANTREPRENORI ȘI DIRECTORI DE COMPANII DIN ROMÂNIA
3. EVOLUȚIA INDUSTRIEI
Ritmul investiţiilor industriei telecom în inovaţie creşte neîncetat. Desigur, telecomul este unul dintre cei mai mari contributori şi susţinători ai inovaţiei, atât în ceea ce priveşte tehnologia, cât şi în modul de livrare a produselor şi serviciilor către clienţi.
4. ROLUL EȘECULUI
Eu cred că nu există eşec în procesul de inovaţie. Sunt idei care se transformă până la urmă în succese răsunătoare, sunt altele care nu funcţionează şi nu ajung niciodată să fie implementate, dar fără încercări şi testări continue, fără asumarea faptului că există posibilitatea să eşuăm, nu putem merge mai departe. E parte din proces.