FacebookTwitterLinkedIn

Are 25 de ani, e absolventă de marketing și se pregătește să lanseze o mișcare de „healthism“, o metodă „incluzivă“ de networking pentru cei care au probleme de greutate. După o călătorie personală spre normoponderabilitate (a reușit să slăbească 30 de kg în 2 ani), Antonia Teaha a ajuns la propriile răspunsuri și metode de „dietă moderată“, care i-au dat viziunea către nișa sa de antreprenoriat. Nu crede în metodele restrictive de dietă și spune că cel mai important în tot acest demers sunt socializarea, grupul de suport și integrarea firească a unei astfel de decizii, care să creeze de fapt oportunități de socializare și niciodată de izolare. Reprezintă cohorta de trendsetteri „new foodists“, a celor pentru care, indiferent dacă e vorba de o dietă normocalorică sau de una construită pentru scăderea în greutate, importante sunt echilibrul, drumul, includerea în grupuri sociale și evenimente de socializare și tratarea deciziilor alimentare ca „parte de viață normocore“, „nimic extraordinar“.

Cine sunt trendsetterii care au ales brandurile cool  în 2015?