
Sorana Georgia se află la conducerea lanţului de supermarketuri BILLA România de aproape patru ani, iar pentru ea „succesul pentru un om de business fie că este femeie sau bărbat, reprezintă modul în care compania se dezvoltă atât economic cât și ca entitate socială”.
Află cine sunt cele mai influente femei din România, în 2015
Spune că se mândreşte cu faptul că a format, de-a lungul timpului, „profesionişti de calitate, oameni de caracter“, mai degrabă decât să se considere neapărat o persoană influentă. „Cred, de asemenea, că a fi influent implică obligaţii. Obligaţii faţă de societate, de echipă, de firmă, de tineret şi nu în ultimul rând, faţă de familie şi de copii. Trebuie să fii mereu gata să dăruiesti: energie, timp, cunoştinte, dar şi suflet!“. Reţeaua de supermarketuri pe care o conduce a ajuns, în România, la 85 de magazine la finalul anului 2014, şi ar avea peste 10 deschideri planificate pentru acest an.