
Anul trecut, grupul de comunicare Lowe România, fondat de Veronica Savanciuc și Paul Radu, a împlinit 25 de ani de la înființare. Prima agenția de publicitate a grupului a fost Plus Advertising. În prezent, holdingul cuprinde agențiile MullenLowe (advertising), Initiative (media), Golin (PR), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic) și BPN (new media).
Cifra de afaceri a Lowe Group România depășește 50 de milioane de euro, numărându-se în top 4 cele mai puternice grupuri de comunicare din România. În 2019, Veronica Savanciuc, în calitate de lider al grupului Lowe, și-a propus să mențină și să dezvolte parteneriatele de lungă durată cu clienții săi, precum și să atrăgă noi clienți și proiecte. Cea mai puternică agenție din grup este Initiative, care a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 36,7 milioane de euro (locul 5 în topul „Forbes România”), în creștere cu 13,5% față de anul precedent.
Vezi aici lista completa a celor mai influente femei din România
De asemenea, agenția Golin se numără printre cei mai puternici jucători de pe piața agențiilor de PR, având o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro în 2017 (locul 3 în topul agențiilor de PR). Veronica Savanciuc face parte din prima generație de antreprenori din domeniul publicității din România.
„Sfaturile pe care le-am primit în cariera mea au fost să nu uităm niciodată trecutul, pentru că este parte din noi și ne ajută să ne păstrăm modestia, să nu ezităm să visăm, să ne construim viitorul și să ne bucurăm de prezent.”