FacebookTwitterLinkedIn

Vor achiziționa produse de Black Friday în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (38%), precum și consumatorii din categoria de vârstă 35-44 de ani (34%). De asemenea, femeile par mai indecise în ceea ce privește cumpărăturile de Black Friday – 59% dintre acestea (față de 49% dintre bărbați) au afirmat că nu știu sigur dacă vor face cumpărături, mai arată studiul citat.

Principalele categorii de produse la care consumatorii își doresc promoții de Black Friday pentru a le achiziționa sunt electrocasnicele (28%), telefoanele mobile (18%), televizoarele (18%), produsele de îmbrăcăminte/încălțăminte (12%) și laptopurile/notebook-urile (10%).

„Conform informațiilor iSense.Solutions, consumatorii preferă să cumpere produse electronice, electrocasnice și IT în special din magazinele fizice specializate (63%), urmate de magazinele online specializate (36%) și de hipermarketuri/supermarketuri/magazine de tip “Do It Yourself” (31%). De aceea, o abordare de promovare prin mai multe canale ar putea avea un maxim impact de Black Friday”, declară Traian Năstase, Managing Partner iSense.Solutions.

Promoțiile la laptopuri și telefoane sunt dorite în special de consumatorii tineri, din intervalul de vârstă 15-24 de ani (22% sunt interesați de laptopuri și 30% de telefoane). Interesul pentru promoțiile la telefoane este ridicat și în rândul consumatorilor cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (27%). De asemenea, 29% dintre respondenții din această categorie de vârstă își doresc promoții la televizoare, în timp ce electrocasnicele sunt vizate în special de persoanele cu vârsta cuprinsă între 45 și 54 de ani (41%).

Informațiile sunt extrase din Studiul Omnibus, care a fost realizat online de către compania iSense.Solutions în rândul unui eșantion de 1.000 de respondenți.