FacebookTwitterLinkedIn

Compania a estimat că vânzările sale anul acesta vor crește pe piețele auto de top din China și America de Nord, transmite Reuters.

Hyundai, care împreună cu afiliatul Kia Corp se numără printre primii 10 producători auto din lume, a declarat marți că veniturile sale din al patrulea trimestru au crescut cu 5%.

„Hyundai a avut un al patrulea trimestru bun, în special în Statele Unite, unde autovehiculele cu preț mediu de vânzare mai ridicat, cum ar fi SUV-urile, au înregistrat o creștere a cererii, deoarece consumatorii evită transportul public din cauza COVID-19 și a prețurilor scăzute la benzină”, a spus Lee Han-joon, un analist la KTB Investment & Securities.

Compania a avut, de asemenea, o cerere solidă pentru mașinile sale anul trecut pe piețele emergente, cum ar fi India, în ciuda pandemiei. 

Hyundai a anunțat că se așteaptă să vândă 562.000 de vehicule în China, cea mai mare piață auto din lume, în 2021 și estimează că vânzările din America de Nord vor crește cu 12% la 909.000 de vehicule.

Compania investește și în vehiculele electrice (EV) prin introducerea unei platforme exclusiv EV la începutul acestui an.