FacebookTwitterLinkedIn

În ultima vreme, îmi place Chanel și mai mult, deoarece își caută ideile în viața uneia dintre cele mai fascinante femei care au existat vreodată, exact așa cum a fost ea, cu bune și cu rele – Coco Chanel.

Chanel crește și se transformă într-un și mai mare gigant, dar, cumva, această creștere nu are un aspect mamut, corporatist, ci pare guvernată tot de flerul, geniul și talentul extraordinarei Mademoiselle. Care este prezentă, cu preferințele și sursele ei de inspirație, în toate produsele care poartă marca Chanel: cosmetice, produse din piele, ceasuri, bijuterii, parfumuri etc.

Până acum, m-au impresionat foarte mult ceasurile (game din ce în ce mai inspirate, mai frumoase și mai originale) și colecțiile de haute-joaillerie, mai ales atunci când Casa alege să folosească perle, evident, și ele printre preferatele Domnișoarei.

Am participat recent și la un eveniment unde, într-o clădire nouă și luminoasă din zona Capitalelor, Chanel a prezentat, pentru grupuri de jurnaliste și jurnaliști pasionați, noutățile din domeniul parfumurilor și al produselor de îngrijire a pielii.

Într-o atmosferă relaxată, cu multe glume și un accent franțuzesc încântător de graseiat, am încercat Les Eaux de Chanel – ape de colonie denumite după orașele preferate de către Coco Chanel (Venise, Biarritz, Deauville): ușoare, insinuante, liniștitoare.

Mi-a plăcut și gama care se dezvoltă în jurul parfumului Gabrielle Chanel, lansat anul trecut: gel de duș, loțiune de corp și deodorant spray. Cel mai mult mă atrage aroma de tuberoză și de floare de portocal, care zăbovește pe piele ceva vreme.

Chanel a lansat și o gamă largă, bine echilibrată, de produse pentru curățarea tenului, menite să ajute femeia care are o viață ocupată și alergată în marele oraș, cu atracțiile sale dinamice, dar și cu poluarea sau radiațiile solare.

Nu în ultimul rând, CC Cream – tot pentru lupta împotriva radiațiilor (factor de protecție 50), pentru hidratare și pentru strălucire. Este varianta perfecționată a unui produs care a vândut deja peste trei milioane de exemplare – așa cum o definește Chanel, un supererou al produselor de îngrijire a pielii.