FacebookTwitterLinkedIn

Cifra de 1.409.000 înseamnă numărul estimat de români care au urmărit, în fiecare minut din prime-time, în perioada amintită, programele difuzate de Pro TV.

Această audiență medie este mai redusă cu 250.000 de persoane decât cea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut. Este o pierdere grea în decursul unui an, mai cu seamă că analiza s-a făcut într-un interval cu un consum maxim de televiziune în cursul unui an (sezonul rece care ține oamenii în casă.) Mai multe amănunte despre scăderea audiențelor TV se găsesc AICI.

În funcție de vârstă, cea mai mare pondere din audiența Pro TV este deținută de telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani: 24%. Se constată că publicul Pro TV a început să îmbătrânească. La Antena 1, acest segment este de 20,3%, iar la Kanal D de 18,1%.

Un alt segment puternic reprezentat în publicul Pro TV-ului este cel cu vârste între 35 și 44 de ani. Circa 20% dintre telespectatorii la nivel național au vârste între 35 și 44 de ani, la egalitate cu Antena 1, dar mai mare decât la Kanal D (13,5%).

Un target important ca mărime este 55 – 64 de ani: 17,6%. Este o cifră procentuală mai mare decât la Antena 1 (14,2%) și aproape egală cu cea de la Kanal D (17,2%).

Pe targetul „peste 65 de ani”, Pro TV stă mai bine decât Antena 1 și Kanal D. Are o pondere de 15,5%, față de 16,3%, respectiv 26,2%.

Peste jumătate dintre telespectatorii Pro TV (adică 57,1%) au vârste de peste 45 de ani.

Circa 14,7% din audiența acestei televiziuni în prime-time este formată din români cu vârste între 18 și 34 de ani. La Antena 1, acest procent este de 17,7%, iar la Kanal D este de 14,3%.

În funcție de educație, telespectatorii cu studii medii dețin mai bine de jumătate din audiența în prime-time: 55,6%. Românii cu studii superioare sunt prezenți la Pro TV în proporție de 18,6%, o cotă mai mare decât la Antena 1 (12,5%) și Kanal D (8,8%).

Ponderea bărbaților este mai mare decât cea a femeilor: 54,5%, respectiv 45,5%.