FacebookTwitterLinkedIn

În prima fază a proiectului care se desfășoară sub sloganul „Nu trebuie să fii bogat ca să ajuți”, Patru Mâini strânge propuneri de clădiri în cadrul aplicației Filantropi 2016, în perioada 17 martie – 30 aprilie 2016.

Timp de mai bine de o lună, oricine poate propune o clădire publică în program, accesând secțiunea dedicată campaniei pe site-ul Patru Mâini. Se caută instituții de învățământ din mediul rural sau urban care au nevoie de îmbunătățiri și renovări, dar și cămine sau spitale pentru copii. Cele 37 de clădiri vor fi alese la finalul lunii aprilie, în funcție de numărul de voturi pe care le obțin în aplicație, dar și în funcție de evaluarea tehnică a echipei Patru Mâini.

A doua fază a campaniei ia forma strângerii de fonduri pentru renovări. Patru dintre produsele Patru Mâini vor intra în promoție: Primus Chit Multicolor Antibacterian, Primus Adeziv Exterior (Extraflex), Primus Adeziv Alb Interior Exterior (Macrogranular) și Glet de Interior. Astfel că, în perioada mai – septembrie 2016, o valoare de 50 de bani – 1 leu din vânzarea fiecărui sac va merge spre o renovare din județul în care se vinde. Astfel, banii colectați în județul Brașov, de exemplu, vor merge la renovarea unei grădinițe sau școli tot din Brașov. Produsele Patru Mâini sunt disponibile în magazinele Dedeman, Praktiker și Hornbach din toată țara.

Claudia Russu, Marketing Manager, Patru Mâini: „Campania de renovări a ajuns la a patra ediție, dar e doar al doilea an în care primim propuneri de clădiri de la public. Anul trecut am avut emoții, dar s-au strâns peste 100 de propuneri. Din păcate, sunt foarte multe grădinițe și școli în România care au nevoie de renovări serioase. Așteptăm și anul acesta înscrierile profesorilor, educatorilor, părinților și elevilor care cred că o comunitate poate crește și singură din interior. Căutăm filantropii de azi, care știu că nu trebuie să fii bogat ca să ajuți, ci doar să te implici. Orice român poate face asta, propunând o clădire în campanie sau renovând cu produsele noastre de ajutor”.

La prima ediție a programului, în 2013, Patru Mâini a renovat 29 de clădiri și a reușit să facă 1.265 de copii fericiți, valoarea totală a proiectului ridicându-se la 239.500 lei.

În 2014, a realizat o investiție de 295.642 lei, care s-a concretizat în renovarea unui număr de 29 de clădiri din toată țara.

Ediția din 2015 a programului Patru Mâini este încă în plină desfășurare, după ce a strâns 230.000 lei pentru aproximativ 1.500 de copii din respectivele instituții, iar campania de renovare pentru cele 33 de clădiri selectate cu ajutorul aplicației și fanilor de pe pagina de Facebook a Patru Mâini se va finaliza în luna mai a acestui an.

Aplicația #Filantropi2016 face parte dintr-o campanie creată și implementată de Rusu+Borțun Brand Growers și Rusu+Borțun Cyber Growers pentru brandul Patru Mâini, care include activări digitale, componente social media și o campanie in-store.

În fotografie: Gradinița Arany-Alma din Miercurea-Ciuc.