
Membru al Generatiei@ hiperconectate, care strânge, transformă informația în cel mai rapid mod și o împărtășește cu generozitate, ca un mic curator, „povestașul milenist” caută și își găsește soluțiile de ritm interior care să-i permită să „asculte”, „să privească activ” și să își cultive plăcerile, pasiunile, creând plusvaloare și generând profit din aptitudinile sale vocaționale.
E personajul „zen” din alerta urbană, nobil cu timpul său și al celorlalți. Observă, agregă informația, o selectează și o împărtășeste creativ prin mediul de comunicare online și offline, deopotrivă.
E spirit liber, cu venituri din activități de „freelancing” care exploatează calitățile native ranforsate în timp de proiecte pe care le dezvoltă încă din prima adolescență (scriitura, arta vizuală, tehnologie).
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
http://silviudancu.wordpress.com/
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania