
În memoria fiecăruia dintre noi există întipărite momente unice care pot fi trezite la viață de o imagine, o melodie sau, uneori, de un parfum. Și dacă imaginile și cântecele sunt oricând accesibile datorită acestei memorii digitale planetare care este Internetul, lucrurile stau cu totul altfel în privința parfumurilor. Există parfumul de mere coapte din bucătăria bunicii, parfumul părului iubitei sau acel amestec de arome care rămâne întipărit în memoria olfactivă când viața ne oferă un moment de emoție intensă. Puterea evocatoare a unui parfum este dată tocmai de raritatea sa, de unicitatea ori chiar de irepetabilitatea sa.
În 1990, designerul de interior Alessandro Agrati s-a gândit să exploateze felul în care un parfum poate influența ambientul. Agrati considera ca un spațiu ar căpăta un accent suplimentar de personalitate dacă ar avea propriul parfum: o încăpere plăcută, frumos amenajată, ar fi completată de un parfum de calitate.
Din 1988 designerul a început să exploreze legătura dintre design, ambient și simțuri, iar doi ani mai târziu a fondat compania Culti Milano. Ideile lui Alessandro Agrati au revoluționat însuși modul în care oamenii se raportează la spații și obiecte.
Culti Milano a fost prima companie care a folosit bețișoarele de ratan pentru răspândirea parfumului, o inovație care nu doar că a devenit sursa de mândrie a brandului, dar a schimbat modul în care sunt parfumate interioarele în întreaga lume. Impactul a fost atât de mare încât Culti Milano a decis să-și dezvolte divizia de parfumerie devenind curând liderul în domeniu în ceea ce privește cercetarea și dezvoltarea.
Cu 30 de ani de experiență, Culti Milano este astăzi deținută de Intek Group, un holding italian cu operațiuni în industrie, finanțe și servicii. Anul 2015 a marcat pentru Culti Milano debutul unui proces de înnoire în materie de organizare și strategie. Produsele existente au fost îmbunătățite, au fost adăugate altele noi și au fost concepute parfumuri noi. Rafinamentul parfumurilor și atenția acordată formei recipentelor, ca și eleganța ambalajelor au făcut din Culti Milano un indiscutabil simbol al stilului.
Fiecare parfum Culti Milano este conceput astfel încât să fie unic și atemporal, oferind clienților ocazia de a alege ce esență vor să îi însoțească într-o anumită încăpere.
Odată ce ai decis care este parfumul preferat, pasul următor este să-l difuzezi într-un mod natural și de durată. Soluția o reprezintă bețișoarele de ratan, cu ajutorul cărora parfumul favorit ne însoțește într-o anumită încăpere sau putem personaliza fiecare spațiu cu o aromă diferită. Împreună cu recipientul a cărui formă amintește de sticlele tradiționale de lapte, bețișoarele de ratan au devenit obiecte de design iconice, simple, elegante și parfumate.



Culti Milano vine cu un concept absolut nou în parfumerie, cu arome simple și recognoscibile, inspirate de generozitatea naturii și de frumusețea Italiei. Situându-se în zona high-end a pieții, Culti Milano își propune să fie în continuare un deschizător de drumuri, să vină cu inovații noi și să identifice tendințe noi pentru o clientelă tot mai rafinată și pretențioasă, aflată în căutarea celor mai sofisticați stimuli olfactivi.
Produsele Culti Milano sunt distribuite în România prin distribuitorul exclusiv autorizat Imperia Design Luxury.
Showroom Imperia Luxury Home: Strada Promoroacă Nr. 8-10.
www.imperialuxuryhome.ro