
Modernizarea mărcii se concentrează pe blocul actualizat „Copii și familie”, inițial, în vreme ce brandingul nou pentru blocul „Adulți” va fi lansat mai târziu, în 2018, conform Media Expres.
Televiziunea și-a schimbat numele în „Da Vinci Kids” pe parcursul zilei și și-a actualizat logo-ul în timpul emisiei și în afara ei, aspectul, culoarea și fontul. Noul brand va fi extins la site-ul web www.davincikids.tv, platformele social media, on-air (înainte de ora 20:00) și în noua lor aplicație, „Da Vinci Kids App”, care se lansează în 2018, în mai multe țări inclusiv în România.
Un motiv important pentru actualizarea mărcii lor a fost acela de a crea o atractivitate mai puternică pentru copii și părinți.
NU RATA! BUGETELE DE PUBLICITATE ALE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE ÎN 2017
Noul nume, „Da Vinci Kids”, oferă o mai bună înțelegere asupra a ceea ce oferă televiziunea și a momentelor în care telespectatorul poate intra pe frecvență, pentru a prinde emisiunile preferate.
Noul slogan „Fii uimit în fiecare zi” dezvăluie telespectatorilor obiecte obișnuite, cotidiene, ca pe ceva neașteptat.
Conceptul televiziunii are la bază ideea că ceea ce se vede nu este neapărat ceea ce pare a fi, gravitația, fizica și masa răsucește, distorsionează, strânge și remodelează obiectele normale, dându-le un comportament „anormal”.
Ferdinand Habsburg, Managing Director a Da Vinci Media: „Credem că învățarea poate fi o experiență amuzantă, jucăușă și plină de înțeles. Am abordat această modernizare a mărcii cu scopul final de a încânta și a implica publicul nostru mai tânăr, conectându-l la un conținut educațional important. Vrem ca generația următoare să crească găsindu-și inspirația pretutindeni, copiii să-și urmeze curiozitatea și să li se trezească exploratorul din interior. Suntem încântați să introducem o identitate vizuală revigorată a brandului, care reflectă acest lucru”.
Da Vinci Media GmbH este o companie germană cu sediul în Berlin care deține și operează televiziunea Da Vinci Kids (după acest rebranding), inclusiv aplicația Video-On-Demand, ce difuzează divertisment educațional pentru copii și, după ora 20:00, Da Vinci Learning, o televiziune ce difuzează documentare științifice pentru părinți și adulți.
Televiziunea se difuzează în peste 90 de țări din Europa Centrală și de Est, Rusia, Africa și Asia și se difuzează în 18 limbi.
ATENȚIE! BUGETELE DE PUBLICITATE ALE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI ÎN 2017
Da Vinci s-a lansat în 2007 și ajunge în prezent în peste 30 de milioane de case.
Televiziunea se distribuie în România prin Akta, Focus Sat, NextGen, RCS & RDS, Telekom și UPC.
Vânzările pentru Da Vinci Kids sunt conduse de la Berlin de Clara Talbot, Senior Marketing și Brand Manager, și se distribuie în România prin compania Alma Media SRL, condusă de Anda Mânza și Marina Dumitru – director de vânzări.