
Născut în 1983 în Bruges, Belgia, Glenn Martens a făcut primii pași în modă în atelierul lui Jean Paul Gaultier, după care, începând cu anul 2013, a devenit Creative Director al mărcii franceze Y/Project. Acum trei ani a fost recompensat cu premiul ANDAM, iar în 2018, a avut loc prima colaborare a sa cu Diesel, în cadrul unui proiect special, colecția capsulă Diesel Red Tag.
Poziția de director de creație este nou înființată la Diesel, iar Glenn Martens este primul care o ocupă în cei 42 de ani de istorie ai brandului. Belgianul a fost apreciat pentru activitatea sa în cadrul Y/Project, acolo unde a reușit să reinterpreteze piesele iconice, în special cele din denim, într-o manieră modernă, foarte apreciată atât de critici, cât și de public. Martens va coordona stilul global al mărcii, comunicarea, precum și zona de design interior, un domeniu aflat în plină expansiune.
Renzo Rosso, fondatorul brandului Diesel și președintele OTB, a fost unul dintre cei mai devotați susținători ai tânărului belgian: „De când l-am cunoscut pe Glenn, ȋn 2017, am văzut cum experienţa sa crește odată cu talentul său. Am lucrat cu el pentru Diesel Red Tag și am parcurs ȋmpreună arhivele companiei, având astfel ocazia să-l văd cum interacţionează cu brandul. Toate aceste aspecte ne-au adus mai aproape şi sunt fericit să ȋl văd acum că preia cârma Diesel, unde va contopi viziunea sa ȋn design cu valorile iconice ale acestui brand unic.”
La rândul său, Martens s-a declarat bucuros și onorat pentru oportunitatea care i se oferă, fiind încântat să lucreze în cadrul unui brand vizionar. „Stilul tranșant, optimist și onest al brandului Diesel a definit modul în care vedem astăzi viitorul”, spune designerul care speră „să construiască punți între comunități prin mesaje pline de speranță”.
Glenn Martens se alătură familiei Diesel la nouă luni după ce Massimo Piombini, fost șef la Balmain, a fost numit în cea mai înaltă poziție de conducere din cadrul companiei italiene.