FacebookTwitterLinkedIn

Noul branding reflectă trecutul Disney, în special semnătura lui Walt Disney ca parte integrantă din logo şi gestul marcant al scrierii literei „D”, ce este utilizat în toate tipurile de media. Logo-ul dinamic combină două simboluri clasice Disney – semnătura distinctă a fondatorului companiei Walt Disney şi forma realizată din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.

Televiziunea dedicată copiilor îşi schimbă identitatea vizuală, dar nu şi valorile brandului sau conţinutul. Designul prezintă business-ul global, unificat printr-o imagine care aduce în prim plan chipurile, familiile şi mediul telespectatorilor Disney Channel din întreaga lume.

În regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), noul branding a fost dezvăluit pentru prima dată cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta pay-TV la free-to-air, în luna ianuarie 2014.

În decembrie 2013, Disney Channel s-a situat pe locul 3 în topul televiziunilor pentru copii în 11 din 15 ţări măsurate şi pe locul întâi în Portugalia, Polonia, Ungaria şi România. Disney Channel continuă să se extindă rapid în noi pieţe din întreaga regiune, jucând un rol esenţial în introducerea brandului Disney în viaţa noilor consumatori.

Disney Channels EMEA reprezintă un portofoliu de 61 televiziuni disponibile în 117 ţări şi 22 limbi destinate copiilor din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. În EMEA, Disney Channel ajunge în peste 139 milioane de gospodării cu un total de 24 de televiziuni.

La nivel global, portofoliul de televiziuni aflate sub managementul Disney ChannelsWorldwide este disponibil în164 ţări/teritorii**, cu 79 fluxuri vizuale, în 34 limbi, și 110 canale.

** Descrierea regiunii Asia-Pacific (APAC) se face cu referire la teritorii sau piețe, nu ţări. De exemplu, American Samoa, Guam, Puerto Rico şi US Virgin Islands sunt teritorii ale Statelor Unite.