FacebookTwitterLinkedIn

Potrivit reprezentanţilor companiei, Grupul Eurolines a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creştere de 39% a cifrei de afaceri faţă de perioada similară din 2013, aproape 80% din această cifră fiind realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines.

Touring Europabus România a avut în primul trimestru al anului o cifră de afaceri de 77 de milioane de lei. Cele mai mari creşteri au fost înregistrate la vânzarea de pachete turistice , bilete de avion şi apoi la activitatea de transport internaţional cu autocarul.

Şi celelalte companii membre ale grupului Eurolines au înregistrat creşteri în primul trimestru al anului. Astfel, Nova Travel a întregistrat o cifră de afaceri de 6,5 milioane de lei, cu 25% mai mare decât în perioada similară a anului trecut. Pe de altă parte, Danubius Travel a realizat o cifră de afaceri de de 6,8 milioane de lei, tot cu 25% mai mare faţă de aceeaşi perioada a lui 2013.

“Vom continua să ne concentrăm pe creșterea business-ului în mediul online și pe dezvoltarea permanentă a tehnologiei, pe îmbunătăţirea serviciilor de vânzare şi post-vânzare. Românii sunt din ce în ce mai selectivi şi preferă produsele şi serviciile de calitate, consultanţa specializată şi grija faţă de detalii, pe care noi suntem dedicaţi să le oferim clienţilor noştri. Rezultatele din primul trimestru al acestui an ne confirmă faptul că obiectivul de creştere cu minim 20% a cifrei de afaceri a Grupului Eurolines România în 2014 este realist”, a spus Dragoş Anastasiu, preşedintele Grupului Eurolines România.