
Liderul pieței de curierat a lansat o platformă prin care și-a propus să reducă timpul alocat returnării produselor achiziționate. De serviciile FAN Retur pot beneficia atât retailerii, cât și clienții finali.
Procesul de retur prin FAN Retur se demarează doar prin completarea unui singur formular chiar dacă comanda s-a realizat online sau direct din magazin și indiferent de compania de curierat care a făcut expediția inițială.
Produsele returnate pot fi ridicate de la o adresa indicată de către client sau pot fi aduse la unul dintre sediile FAN Courier. În viitor, retururile vor putea fi făcute și prin intermediul lockerelor FANbox si al magazinelor partenere Collect Point.
„Odată cu lansarea FAN Retur, venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu o modalitate de retur care va scurta considerabil procesul și va salva timp prețios pentru aceștia. Clienții pot returna produsele indiferent de modalitatea de achiziție, online sau fizic din magazin. În acest caz, cel care returnează produsele se asigură că retailerul acceptă retururile efectuate prin firmele de curierat. Prioritatea este reducerea timpului de retur”, punctează Cornel Morcov, Chef Commercial Officer FAN Courier.
Potrivit lui Cornel Morcov, în platformă se pot înscrie gratuit și retailerii, indiferent de compania de curierat cu care lucrează pentru expedițiile tur.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai. FAN Courier deservește cei peste 55.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 7.500 de angajați și colaboratori și a unei flote auto de aproximativ 4.400 de autovehicule.