
Trecerea la noua platformă s-a realizat pe fondul tendințelor actuale – migrarea din offline, către online, care a presupus, în primul rând, o creștere puternică a volumului de date necesar a fi prelucrate.
„Atunci când lumea întreagă traversează momente de criză și instabilitate, companiile trebuie să se adapteze din mers”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. “Cum este clar că online-ul va rămâne multă vreme punctul principal de întâlnire cu clienții noștri, pentru prima oară în istoria Flanco, investim mai mult capital în platforme digitale decât în magazine fizice. Această investiție ne permite să ne ocupăm în continuare de dezvoltarea serviciilor pe care le oferim online clienților, serviciile fiind punctul nostru important de diferențiere pe piață.”
Trecerea pe noua platformă a magazinului online flanco.ro a însemnat o investiție considerabilă din partea retailerului, în valoare de 3.000.000 lei.
Anul trecut, Flanco a finalizat cel dintâi proiect major de digitalizare – implementarea sistemului ERP, în urma unei investiții de 1.200.000 lei.