
Creșterea site-ului, care a ajuns in luna septembrie la un trafic de peste 400.000 vizitatori unici pe luna, , cu o conversie a vanzarilor intre 3% si 5% se datorează în special ritmului accelerat de dezvoltare a pietei de comert online.
“Conceptul de flash sales se bazează pe o cantitate limitată de produse, oferite pe o perioadă determinată de timp, cu un discount foarte mare. Avem buyeri specializați care caută în toată lumea produsele care urmează să fie incluse în campaniile zilnice. Altfel spus, homeycomb.ro se caracterizează prin: prețuri accesibile, timp economisit și peste 1.000 de branduri disponibile”, a declarat Cristina Miu, director Homeycomb.ro.
De curând, site-ul a dezvoltat și o platformă de sfaturi în domeniul decorațiunilor interioare, care oferă în mod continuu sfaturi și sugestii despre cum să alegi un anumit produs, cum poți să economisești resurse aplicând conceptul “do it yourself”, dar și care sunt cele mai noi tendințe în materie de design interior, mobilier și accesorii.