
Noul centru de colectare IKEA din TOM Constanța se întinde pe o suprafață de 942 de metri pătrați, iar de aici clienții constănțeni ai retailerului scandinav, dar și din județele învecinate au posibilitatea să ridice produsele comandate online. Totodată, aceștia vor avea în curând la dispoziție și puncte digitale de comandă, unde își vor putea configura mobilierul, vizualiza ansambluri de bucătării sau dormitoare, iar în viitorul apropiat, în acest pick-up point va fi inaugurat chiar și un showroom de mici dimensiuni.
„Faptul că IKEA a ales TOM Constanța pentru a-și deschide cel de-al treilea centru de colectare al său din țară confirmă că suntem un partener de încredere pentru marii retaileri. Procesul nostru de dezvoltare nu se va opri aici. Și alte branduri consacrate ni se vor alătura în scurt timp, iar noi vom continua investițiile”, a declarat Cosmin Mihăiță, Marketing Manager al Catinvest.
Sportisimo deschide un nou magazin în august, în TOM Constanța
De asemenea, din această vară, în centrul comercial va fi prezent și retailerul ceh Sportisimo, care oferă o gamă largă de îmbrăcăminte și echipamente sportive de la branduri originale de top. Noul magazin se va întinde pe o suprafață de 848 metri pătrați și va fi deschis clienților în luna august.
Grupul francez de real estate Catinvest a anunțat recent finalizarea cu succes a primei etape de extindere a centrului comercial TOM Constanța cu 3.500 metri pătrați, ca parte a planului strategic al companiei de a-și consolida poziția în regiunea de sud-est a țării. Pe termen mediu, într-o a doua etapă a strategiei de dezvoltare a TOM Constanța, Catinvest intenționează să mărească suprafața totală închiriabilă a centrului comercial cu încă 40.000 metri pătrați de spațiu de retail și pentru birouri, ce vor fi construiți pe un teren de 2,5 hectare.
Centrul comercial TOM a fost deschis în 2006, cu o suprafață totală închiriabilă de 48.000 de metri pătrați, iar după extindere această suprafață a ajuns la 51.500 metri pătrați (incluzând Carrefour, Brico Depot, Decathlon, Jysk, Lem’s, IKEA Pick-up point, Sportisimo). Cu peste 85 de magazine și o rată de ocupare de 100%, TOM Constanța înregistrează circa 5,5 milioane de vizitatori pe an.