FacebookTwitterLinkedIn

În ianuarie 2014, cota de piață urbană a grupului Intact a crescut cu 1,15 puncte procentuale față de cea din decembrie 2013. Antena 1 a înregistrat o cotă de piață (market share) de 13,09% (all day), conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 0,31 puncte procentuale față de decembrie.

Antena 3, cea de-a treia televiziune din mediul urban, a obținut o cotă de piață de 7,15% (all day), cu 0,86 puncte procentuale mai mare decât în ultima lună a anului 2013. Astfel, Antena 3 își consoldiează poziția a treia în topul general urban, distanțându-se de Kanal D (5,56%). (Cota de piață reprezintă numărul de telespectatori care s-au uitat la o televiziune raportat la totalul telespectatorilor care s-au uitat la TV, într-o anumită perioadă  – exprimat în procente.)

Creștere de audiență a obținut și Antena Stars (0,68%), astfel cota sa de piață a ajuns la 2,14% (all day). Celelalte două televiziuni din grup, Euforia și GSP TV, au avut cote de piață de 0,83%, respectiv 0,23%.

Pro TV s-a menținut pe poziția de lider a pieței TV la nivel urban, cu un market share de 15,19% (all day), în creștere cu 0,21 puncte procentuale față de decembrie 2013. Cota cumulată a televiziunilor din grupul Pro TV S.A. a crescut în ianuarie cu doar 0,29 puncte procentuale față de luna anterioară.

Televiziunile din grupul Pro TV S.A. au avut următoarele cote de piață (all day): Acasă TV (2,88%), Pro Cinema (0,96%), Sport.ro (0,67%), Acasă Gold (0,25%) și MTV România (0,2%).

Kanal D, televiziunea turcească ce nu face parte din niciun grup de pe piața TV din România, a pierdut 0,55 puncte procentuale față de decembrie 2013, ajungând a patra televiziune în topul urban, la o cotă de 5,56% (all day).

Vezi și televiziunile pe care a consumat publicitate operatorul de telefonie mobilă Vodafone, în 2013!