FacebookTwitterLinkedIn

Lanțul german de produse cosmetice Douglas, care tocmai și-a deschis primul magazin în Belgia, anunță pentru ultimul trimestru creșteri pe toate segmentele, canalele și categoriile.

Vânzările companiei au crescut cu 9,7% la peste 910 milioane de euro în trimestrul al treilea, notează RetailDetail.eu.

Conform statisticilor, compania a crescut pe toate piețele, dar cel mai puternic în Europa de Sud, Centrală și de Est. Vânzările în magazine fizice au crescut cu 12,1%, iar comerțul electronic cu 5,2%.

În prezent, potrivit reprezentanților companiei, afacerile digitale reprezintă 31,9% din vânzări. Rentabilitatea s-a îmbunătățit și ea: marja profitului operațional a trecut de la 16,6% la 16,9%.

CEO-ul companiei, Sander Van der Laan, explică această evoluție pozitivă prin faptul că inflația încetinește acum, iar disponibilitatea produselor se îmbunătățește.

Recent, lanțul german de produse cosmetice a deschis primul său magazin în format fizic în Wijnegem (Anvers), după ce în 2021 și-a lansat un magazin online.