FacebookTwitterLinkedIn

Finalizarea tranzacției, care așteaptă aprobarea instituțiilor ce reglementează competiția și consultări cu angajații în unele dintre locații, este așteptată să se încheie în luna decembrie 2018.

Odată cu această tranzacție, Lavazza Group își urmează strategia de extindere internațională în piețe cheie precum America de Nord, Germania, Marea Britanie și Franța și își întărește canalele de vânzări pentru birouri (Office Coffee Service – OCS – and Vending), canale care oferă oportunități semnificative de creștere și dezvoltare pentru companie.

Divizia care urmează a fi preluată de la Mars, Incorporated include espressoarele pentru birouri Flavia și Klix – două mărci de top ale companiei, precum și o serie de alte mărci proprii.

Achiziția va permite Lavazza Group să-și consolideze acoperirea directă a tuturor segmentelor pieței de cafea, cu un accent particular pe diviziile Away-from-Home ca parte a abordării directe a interacțiunii cu consumatorii.

”Această achiziție se potrivește perfect strategiei noastre de extindere internațională, obiectivului de întărire a prezenței noastre pe piețele cheie, ca și dorinței noastre de a avea o relație încă și mai apropiată cu consumatorii noștri. Și da, întărește poziția Lavazza Group pe segmentele de vânzări pentru birouri (OCS și Vending), ceea ce ne deschide oportunități semnificative de creștere și dezvoltare,” a spus Antonio Baravalle, CEO Lavazza Group.

În acord cu strategia de consolidare la nivel internațional, Lavazza Group va achiziționa divizia de cafea a Mars din America de Nord, Germania, Marea Britanie, Franța, Canada și Japonia, inclusiv sistemele și unitățile de producție din Marea Britanie și Statele Unite ale Americii. Achiziția include unitatea de espressoare tip tabletop Flavia și unitatea de distribuitoare automate de cafea Klix, acestea având un număr mare de dispozitive instalate în toate piețele pe care sunt prezente, precum și un portofoliu extins de cafea și alte băuturi calde comercializate atât sub mărci proprii (ex. Alterra), cât și sub mărci licențiate. Divizia de băuturi care face obiectul tranzacției a generat în 2017 venituri de aproximativ 350 de milioane de dolari și are o echipă de aproximativ 900 de persoane.

Lavazza a primit consultanță din partea companiilor J.P. Morgan, Cleary Gottlieb Steen & Hamilton, PwC și The Boston Consulting Group. Mars, Incorporated a primit asistență de specialitate din partea BofA Merrill Lynch, Freshfields Bruckhaus Deringer LLP, KPMG LLP și Rabo Securities USA.

Printre cele mai cunoscute branduri aflte în portofoliul Mars se află: M&M’s, Snickers, Twix, Milky Way, Pedigree, Whiskas, Orbit, Skittles etc.