FacebookTwitterLinkedIn

Planurile de dezvoltare a companiei vizează creșterea prin noi achiziții în următorii doi ani.

Prima țintă a companiei pentru 2021 este parteneriatul cu Innobyte, unul din jucătorii principali din piața de e-commerce din România, prin preluarea a 100% din pachetul de acțiuni al acestei companii – demers aprobat recent de către Adunarea Generală a Acționarilor LIH.

Reamintim că, în decembrie 2020, LIFE IS HARD a primit aprobarea finală pentru preluarea fondului de comerț al Active Power Solutions, ceea ce implică intrarea pe piața de telecomunicatii și statutul de partener Telekom, respectiv prezență la nivel național cu echipe de vânzări.

Tot anul trecut, LIFE IS HARD a achiziționat 40% din pachetul de acțiuni Performia Finance, companie de consultanță financiară cu 10 ani de experiență pe piața locală, și a demarat preluarea fondului de comerț al TreeComm, distribuitor B2B de soluții de telecomunicații – procedură aflată în etapa finală de aprobare.

Următoarele dețineri vizate de LIFE IS HARD | Work Soft se referă la companii de tehnologie active în zona BigData, SmartCity, CyberSecurity, Private&Public Cloud, Dezvoltare&Infrastructură digitală.

LIFE IS HARD a înregistrat o cifră de afaceri de 7,2 milioane de lei, în creștere cu 34% față de 2019, și un profit de 1,1 milioane de lei, în scădere față de anul precedent, dar peste rezultatele estimate în contextul pandemiei.

2020 a marcat primii 5 ani de prezență pe bursă, timp în care cifrele LIFE IS HARD au crescut constant, iar valoarea companiei a ajuns de la 6,3 milioane lei (capitalizarea inițială), la 16,9 milioane lei în decembrie 2019 (conform Raportului de evaluare realizat de Darian DRS), respectiv peste 48 milioane lei în martie 2021. Intenționăm să creștem în continuare fundamentul de dezvoltare al companiei prin noi achiziții de firme, astfel încât să ajungem la o capitalizare bursieră de 100 milioane lei în 2022”, menționează Erik Barna, fondator și CEO LIFE IS HARD | Work Soft.