
Astfel, din această săptămână, se vor realiza livrări pe lângă București și Ilfov, în Ploiești, Constanța, Galați, Brăila, Buzău și Focșani. De asemenea, pentru sezonul estival, livrările se vor extinde în localitățile de pe întreg litoralul, de la Năvodari până la Vama Veche.
Investiția necesară susținerii planurilor de extindere se ridică la peste 20.000 de euro și cuprinde logistica distribuției capilare, investițiile în dezvoltarea platformei și marketingul aferent deschiderii acestor noi zone de distribuție.
„Am avut solicitări numeroase de extindere a zonei de livrare, astfel încât am accelerat acest proces în primul trimestru și am reușit să deschidem livrarea în cele 6 orașe, urmând ca planul de extindere să continue până la finalul anului. Estimăm că impactul investițiilor în creșterea capacităților de livrare asupra cifrei de afaceri va fi suficient de puternic încât să ne apropie de obiectivul propus pentru acest an, 300.000 de euro”, a precizat Florian Mateiță, cofondator Obor21.ro.
Potrivit acestuia, livrările de carne proaspătă se vor face atât pe segmentul B2C, cât și către B2B. De altfel, în ciuda restricțiilor care au afectat sectorul HoReCa, segmentul B2B reprezintă 25% din vânzările cooperativei digitale, cu o creștere semnificativă în perioada Paștelui, pe fondul diversificării meniului restaurantelor și extinderii acestora către zona de delivery.