
Noua zonă reconfigurată însumează 5.500 de metri pătrați de spații comerciale, dispuși pe două niveluri.
Printre magazinele care se vor inaugura se numără Lego și Forever 21, care vor deschide în Sun Plaza cele mai mari magazine de pe plan local. La acestea se adaugă buticul Men’s Cave (cu prima sa prezență într-un centru comercial) și mai multe brand-uri care vor deschide în premieră în Sun Plaza (LC Waikiki, Pepco, NYX, Pandora, MAC, Sabon, Melkior). De asemenea, printre noutăți se numără cafenelele (Gloria Jeans) și o varietate de spații de servicii, precum frizeria pentru copii Dolphy sau o reprezentanță RCS & RDS.
Sun Plaza adaugă 11.000 de metri pătrați până la finele lunii martie 2018
Procesul de reconfigurare a Sun Plaza a fost împărțit în trei etape, pe o perioadă de 24 de luni. Prima fază a însemnat noi spații de retail și remodelarea unor spații deja existente pentru chiriași ancoră precum Altex, Terranova, H&M, C&A, Bebe Tei, Autograf și O’Bag. De asemenea, a fost remodelat și extins pasajul de acces către stația de metrou Piața Sudului.
Reconfigurarea întregului mall Sun Plaza înseamnă 40 de magazine noi, respectiv o suprafață de 20.000 de metri pătrați de spații de retail. Procesul de reconfigurare se transpune, în final, prin adăugarea a 11.000 de metri pătrați de spații noi de retail și de relaxare și remodelarea a aproximativ 9.000 de metri pătrați de spații de retail existente. Peste 90% din spațiul care va fi inaugurat în 2018 este deja pre-închiriat. Ultima etapă a acestui proces va fi finalizată până în martie 2018.
„Prin investiția în acest proces de remodelare vom duce experiența de shopping din cadrul Sun Plaza la următorul nivel și îl vom transforma într-un centru comercial atractiv pentru toți locuitorii Bucureștiului”, declară Friederich Wachernig, membru al Consiliului de Administrație al S IMMO AG.
Design la Viena, constructor din România
Reconfigurarea Sun Plaza este concepută de către arhitecții și inginerii din ATP Viena. Contractantul local desemnat pentru lucrările de construcție este Bog’Art, iar coordonarea proiectului este asigurată de către Optim Project Management.
Deschis în februarie 2010, centrul comercial Sun Plaza, situat în sud – estul Bucureștiului, are o suprafață construită de 208.000 de metri pătrați, distribuiți pe patru etaje, două destinate exclusiv cumpărăturilor, cuprinzând o parcare subterană cu 2.000 de locuri care se întinde pe două niveluri. Centrul comercial este deținut de către S IMMO AG și administrat de către CBRE Romania.
Deschiderea celor 25 de noi magazine este acompaniată de instalarea mai multor lucrări de artă contemporană realizate de către austriacul Peter Kogler, unul dintre pionierii artei generate pe computer. Acesta a realizat o cascadă luminescentă cu o înălțime de 18 metri, cântărind peste o tonă, și a realizat o grafică pentru tunelul de acces care face legătura cu stația de metrou.