Pro TV SA a încasat 81,2 milioane de dolari în primele șase luni ale anului, față de 77,5 milioane anul trecut.
Situația generală a companiei s-a imbunătățit și la nivel internațional, televiziunile CME fiind liderul audiențelor în toate cele șase țări în care operează. Printre motivele enumerate de compania americană pentru rezultatele pozitive se numără „creșterea semnificativă din România și Slovacia, cât și revenirea pe creștere a pieței din Bulgaria în al doilea trimestru”.
La nivelul grupului internațional, taxele de distribuție și veniturile din abonamente au crescut cu 6% la o rată de curs constantă în prima jumătate a anului 2016 datorită creșterii numărului de abonați, ofertei de televiziuni mai bună și lansării unor noi televiziuni.
Pro TV SA aparține companiei americane CME și operează în Romania televiziunile PRO TV, PRO TV International, Acasă, Acasă Gold, PRO Cinema, Sport.ro, MTV România și televiziunile din Republica Moldova PRO TV Chișinău și Acasă.
CITEȘTE: TOPUL INVESTITORILOR DE PUBLICITATE TV ÎN SEMESTRUL I 2016