
În primul trimestru al acestui an, 152 de clienții publicitari au avut vizibilitate pe Antena 1, cu un volum de 80.226 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30pe targetul comercial). (Monitorizarea a inclus toate anunțurile, chiar și cele sub 10 GRP-uri. Au fost eliminate campaniile pentru Jurnalul SA, Intact Media Group și alte entități de media care fac parte din grupul Intact.)
Compania Procter&Gamble a consumat 5.037 GRP’30 pe Antena 1, fiind cel mai activ client publicitar al stației. Volumul P&G de la Antena 1 a fost mai mare decât cel obținut pe televiziunea concurentă, Pro TV (4.510).
Campaniile de promovare comandate de 23 de clienți publicitari pe Antena 1 au obținut peste 1.000 de puncte de audiență. (La Pro TV, numărul acestora a fost de 24.)
Pe locul secund în topul companiilor active pe Antena 1 s-a plasat compania farmaceutică Health Adviser, cu 4.801 GRP’30. Aceasta deține, printre altele, brandurile ARTRO Efervescent Plus Calciu, ARTRO Efervescent, Bonexio, Neolin și Digest Duo.
Alți clienți cu volume mari de audiență pe Antena 1: Unilever (3.910 GRP’30 pe targetul comercial), GlaxoSmithKline (3.871), Studio Moderna (3.335), Romtelecom (2.679), Orange (2.435), Savoria, brandul de panificație deținut de Smart Food Solutions, parte a grupului Grivco (Dan Voiculescu), cu 2.264 GRP’30, Sandoz (1.845), Cosmote (1.825) și Nestlé(1.644).
Campania Ministerului Afacerilor Europene, „Pentru români, cu bani europeni”, a acumulat 1.305 GRP’30pe targetul comercial, situându-se pe locul 17 în topul volumelor de publicitate de pe această televiziune.
Lidl a fost rețeaua de magazine cea mai prezentă pe Antena 1 dintre toate lanțurile de retail care au consumat publicitate pe această stație: 1.296 GRP’30. Instituţie financiară nebancară Provident a fost cea mai vizibilă pe Antena 1 din segmentul corespunzător, cu 995 GRP’30. Cel mai activ jucător din piața auto a fost Dacia Groupe Renault (729 GRP’30).