
Reclamele difuzate de Realitatea TV au adunat 7.649 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Este un volum de audiență mai mic decât cele furnizate de B1 TV (8.593) și România TV (8.134), principalii său concurenți.
Cel mai activ client publicitar a fost Reckitt Benckiser, care a obținut 1.016 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP’30). Este singura companie ale cărei campanii au depășit pe Realitatea TV pragul de 1.000 GRP’30. Se știe, pe baza punctelor de audiență (GRP’30) clienții cumpără publicitate la televiziuni.
Alți clienți care au consumat publicitate pe Realitatea TV: Studio Moderna (tigaia Dry Cooker – 842 GRP’30), Telemarketing SRL (339), Kraft Foods (327), Ministerul Afacerilor Europene (300), Rovere Mobili (producător de mobilă – 211), Metropolitan Life Asigurări (154), Gothaer Group (137), Niro Grup (134), Mercedes Benz (129), Dante International (eMag – 115 GRP’30).
Companiile Orange, Procter&Gamble, Nestlé, Henkel lipsesc din portofoliul de clienți ai canalului Realitatea TV, în primele trei luni ale anului.