
OSHO a fost preluat de familia Malideros, fondatoarea conceptului Mega Image vândut către Delhaize Group. Compania este condusă de tânărul om de afaceri Georgios Malideros, specializat în Business Economics în Marea Britanie. Restaurantul îşi păstrează specificul, structura organizaţională şi echipa de management, condusă de Petre Gherman, informează reprezentanţii restaurantului.
Cu toate că valoarea exactă a tranzacţiei nu a fost făcută publică, potrivit informaţiilor Forbes România, este o sumă sub un milion de euro.
În perioada următoare, noul proprietar are în plan să aducă îmbunătăţiri conceptului OSHO printr-o serie de optimizări aduse restaurantului OSHO Steak care vor creşte interactivitate şi vizibilitatea în zona bucătăriei, dar prin cele aduse OSHO Fish care prin completarea meniului cu preparate gourmet şi cu un nou design interior îşi va schimba profilul în restaurant Mediteraneean.
„OSHO s-a născut dintr-o mare pasiune şi în scurt timp a ajuns unul dintre restaurantele de top din Bucureşti. Sunt foarte fericit că am reuşit să aduc acest concept unic de restaurant-măcelărie în România şi că acum este în top trei restaurante. Pasiunea şi dedicarea au fost principalele ingredinete pentru succesul OSHO. Mă bucur că am reuşit să realizez un concept şi o echipă de succes. În perioada următoare am planuri mari pentru dezvoltarea afacerii AVI Compact şi de aceea am cosiderat că este mai înţelept să îmi dedic tot timpul acestei afaceri”, declară Florin Rădulescu.